今天是會話課的第二堂課
This was my second English conversation class today.

我決定從今天開始要用英文寫日記
I decieded to keep a diary in English.

文法或單字不對,歡迎糾正
Welcome to correct me.

---開始寫日記分隔線------開始寫日記分隔線------開始寫日記分隔線------開始寫日記分隔線------開始寫日記分隔線---

今天上課很好玩,跟同學們也越來越熟了
My classmates and I had an interesting courses today, and we have known each other more.

然後老師要我們從反問句往前推,說出完整的句子
Then, Darryl gave us many tag questions, and he asked us to complete the sentences.

我抽到一題是「..., can't I?」
I drew  「..., cant' I?」

於是我用英文問我同學:「I can speak English, can't I?」
then I asked my classmates:「I can speak English, can't I?」

大家都笑了,老師也笑了
Everyone laugh, Darryl laugh, too.

老師還說:「Of course you can!」
Darryl said:「Of course you can!」

哈哈~沒想到我在英文班還是屬於諧喜那一類的
Ha ha~I never think I can be a comedian in my English conversation class.

 

上完英文課後,我和小花、雪農、啾滴、小野到東區吃赤阪拉麵
After the class, I ate ramen in Eastern area with Isaac、Shannon、Judy, and Sid.

我們點了北海道辣味噌拉麵
We ordered the Hokkaido pungent miso ramen.

好好吃耶!
It's so delicious!!!!!

DCF_0215.JPG

開心吃拉麵中
We're eating ramen and very happy.
IMG_8376.JPG

然後在街上巧遇有燙玉米鬚的拉拉(幹嘛給狗燙玉米鬚啊????)
Then, we've chance encountered a labrador with curly hair.

我站過去~好像是我的狗一樣~真可愛!
We stood together, and it looked like my dog~it's so cute!
IMG_8380.JPG

然後小野女朋友剪短髮,我還以為是南西咧
Sid's girlfriend cut her hair, and I took her for Nancy.
DSC07803.JPG

接著在頂好名店城看到「自由發揮」的新片發表會
The "One Two Free" had a new album presentation in the Five Music.

我真的很有明星緣,前一天也在 sogo錢櫃遇到修杰楷說
I always meet famous people. I've met Shiou in Cash box sogo branch.

DSC07769.JPG

DSC07771.JPG

(李伯恩瘦好多)
Born has lost much weight!!

回過頭來~路上居然有一群人不知在拍什麼
Then, we saw a crowd of people were taking pictures for something.

走近一看,靠~有人穿比基尼在做日光浴耶
As we approached them, oh my god~two girls were making the insolation.

DSC07813.JPG

好多人拿相機手機出來拍哦~我當然也要紀錄一下今天的收獲囉XD
Many people were taking pictures for them, so were I!!!!

她們真勇敢,應該很害羞又很冷吧= =
They were so brave. They felt very shy and cold, didin't they???

手上還拿著面膜~不知在幹嘛????
I didn't know why they took some facial masks.

有人也遇到的嗎???
Anybody met them, too???

arrow
arrow
    全站熱搜

    下睫毛 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()